Home again!

Tjenare :D

Kom precis hem från fältöversten, det var jättekul, köpte inget, men mormor och morfar gjorde det. Vi åt på McDonalds, jag tog en McChicken och pommes, och så delade jag och mina syrror på två små color! Iaf, nu ska kolla lite film och rita med mina syrror, imorgon åker vi till några kompisar och firar midsommar, det ska bli jättekul!! När vi är där kommer det inga inlägg, utom möjligen några tidsinställda, hehe. Dagen efter det ska vi till Kreta, med hela tjocka släkten. Kommer vara där från söndag till söndag, så då fixar jag också lite tidsinställda. Kanske kommer upp något roligt lite senare på dagen, vi får se!


Kram



Ps: Glöm inte att kommentera!
Ps2: Sry för bildlöst inlägg, mitt bildbibliotek krånglar :(

Kommentarer
Postat av: Annie

Syns snart du kan få använda min dator om du vill ;)

2011-06-23 @ 18:02:16
URL: http://someoneintheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0