Packar :/

Tjenare!

Jag hoppas att alla hade en bra midsommar, det hade iaf jag, men det blev lite sent. Imorgon åker jag till Kreta, så då blir det ingen upd tyvärr :(
Just nu håller jag på att packa och äter godis, det är ju jättesvårt att bestämma vad man ska ha med sig när man ska vara borta en vecka, tur att mamma hjälper mig! Om ett tag äter vi middag och sedan går vi och lägger oss ganska tidigt, vi ska ju nämligen upp 04.30 imorgon, flyget går klockan 8.00, så jag kommer nog sova lite på planet. Vi kommer åka dit med hela släkten, fast det har jag nog redan skrivit. Så mina kära vänner, vi ses om en vecka!!


Jättemånga kramar och pussar!! :D
/Hedvig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0