Välkommen!!

Hejsan allihop, jag heter Hedvig och jag är 12 år, jag skapade min blogg igår (22/6) och det ska bli väldigt kul att börja blogga själv, jag hade ju en blogg tillsammans med min kompis Alma www.onelifetogether.blogg.se Men den kommer vi nog inte skriva på, eftersom vi har varsin egen blogg nu. Det är förresten Alma som har gjort min header, det står ju på, men hon glömde skriva .se. Hehe! Kolla gärna i den!
I alla fall, igår var jag i Lidingö centrum med Matilde, det var jättekul, jag köpte några saker, och så lånade jag böcker på bibblan. Kan visa de i ett annat inlägg, för idag ska jag, mina syrror och min mormor och morfar till fältöversten, jag har ingen aning om vad vi ska göra där, men det får vi se!
Tyvärr så går det inte att ladda upp bilder just nu, det är något konstigt.


Vi ses senare! Ha det bra! /Hedvig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0