Tja!

Tja

Asså bara för att jag skrev att jag hade bloggpaus så fick jag lust att skriva, men vissa dagar är det kul och vissa andra dagar är det typ pest.

Men idag hade jag gympatävling, det var askul och det gick bra, men vi fick ingen medalj :(
Nu håller mamma och syrran på att baka en äppelpaj som vi ska äta efter middagen, vi ska typ äta nån ficksoppa, den är faktiskt jättegod!

Idag är det ju farsdag, har ni firat era pappor? Min pappa har fått blommor, och efter middagen ska han få en necessär, lite choklad, och en sån där huvudmassagegrej, ni vet en sån där som man masserar huvudet med? Aja, det är ju asskönt, så jag kanske egentligen ville ge den för att jag visste att jag skulle få använda den!

Haha. Hedvig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0