Bilden <3

Hejhej :)

Nu sitter jag i soffan och slappar med datorn, kollar lite bloggar, fb, och massa annat strunt som är kul att göra när man är trött.

Idag fick jag världens bästa nyhet! Jag sak få ta bort mitt gips på fredag! Men det dåliga är att jag kanske ska få ett nytt... Ska röntka igen och se.

Alma om du ser det här så vet du att jag vill ha upp min header nu!!

Imorgon är det korvgrillning och lekar med fotbollslaget, vi ska vara på Bosön. Taggaaah! Ska bli skitkul!



Haha, min absoluta favvobild :D


Nu ska jag nog snart gå och lägga mig, jag vet tidigt, men jag brukar gå och lägga mig vid nio.

Så godnatt alla mina fina vänner, så ses vi imorgon!


PS: Förresten fick jag mina skolfoton idag. Blev rätt nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0