Godmorgon! :D

Godmorgon alla finisar!


Idag börjar jag 8.30, så jag behöver inte åka förrän om en halvtimme! Skönt!
Fick en kommentar om vem det var som hade tagit smygfotot i förra inlägget, det var såklart min lillasyster, missade att skriva det :/


Iaf, igår var jag och Alma på bio och såg Jag saknar dig! Den var verkligen jättebra! Väldigt sorglig och så, men den var superbra! Den slutade vid 19.50 eller så, så jag och och Alma och tåg och buss hem, och sedan gick vi genom mörka skogen när vi skulle hem från tågstationen, det var läskigt!! :O

Men nu börjar det bli dags för mig att gå, så jag visar min outfit lite snabbt, och sedan får ni ett tidsinställt, till typ kl.12 eller nåt!
Här kommer outfiten:


Tröja från Zara, byxor från H&M, och koftan från Desigual!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0