Hatar mitt gips :(

Godmorgon :D


Igår kväll så kollade jag och min familj på Hur många lingon finns det i världen. Den var asbra!! Tipsar, om ni inte redan har sett den.
Och igår när jag var hemma hos Alma, så gjorde vi världens snyggaste header till mig, men sedan krånglade hennes dator, så vi fick inte upp den på bloggen. Men jag tror vi fixar det någon gång i nästa vecka kanske.

Men, som ni ser på rubriken så HATAR jag mitt gips! Det är tjockt och hårt, och det kanske hindrar mig från att tävla på Visbycupen! J***a gips!!

Nu ska jag kolla lite film, på tv3play, tv4play, och kanal5play! Skitbra sidor ju!

Idag är det förresten träning, men jag kan ju inte träna, så jag åker dit och tittar istället!


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0