Jippie, äntligen dator!

Hejhej! <3

Min syrra har haft datorn heeela kvällen, och jag har inte haft en chans att ta tillbaka den för att blogga. Och nu, när jag snart ska gå och lägga mig, och den lilla nörden syrran har haft datorn i över en timme, då äntligen lyckas jag få den! Men jag har bara några minuter på mig, för sedan skulle hon visst ha den igen?
Iaf, jag har en fråga till er som läser, när brukar ni gå och lägga er på vardagarna? Jag brukar lägga mig vid typ nio, men det är många som tycker det är tidigt, så kommentera gärna, för jag vill gärna veta!

Så, puss och godnatt all fina läsare!


Ps: Kommentera gärna om ni har en blogg, för jag vill gärna ha lite fler bloggar att läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0