Vet inte om det funkar...

Hej igen och förlåt!


Nu är det typ en vecka sedan jag bloggade senast, men jag kände att det blev lite för mycket! Nu kommer jag nog blogga lite mer, kanske minst en eller två inlägg per dag. Men då måste det ju finnas läsare, annars är det ju inget kul, så jag hoppas att ni som läser typ tipsar era kompisar och så, så ska jag fixa design, header och sånt. På fredag kanske det kommer, då jag ska vara med Alma, och hon är ju expert på blogg.se!

Idag är det tränig (gympa), ska gå om ungefär en halvtimme. Har käkat lite mellis, och nu tänkte jag byta om till träningskläder!
Ikväll blir det plugga NO eftersom vi har prov på det imorrn, känner att jag typ suger på det, ni vet, NO fastnar inte i skallen :)
Här kommer dagens outfit!



Tröja från Juicy couture och jeans från GAP!

Au revoir!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0