Why? :(

VARFÖR GÅR DET ALDRIG ATT BLOGGA NÄR MAN VILL??



Hej alla fina!


Jag har inte bloggat på typ ett år, men det går inte, varje gång blogg.se kommer upp någonstans på datorn så blir jag typ deprimerad och vill skriva! Men jag har ju inget att skriva om? Någon som har något tips på vad man kan göra om man har bloggtorka? För jag vet att det är tråkigt att läsa bloggar som inte uppdaterar!

I min klass har de flesta iPhone, och då kan de ju blogga via mobilen, men det kan inte jag, och jag har ingen kamera, så det blir bara webcambilder, och det är ju tråkigt! Tycker ni att det är okej att läsa bloggar som bara har såna bilder? Eller är det för tråkigt? Jag kan ju förresten be att få låna mina polares iPhones i skolan och blogg, fett smart! Kom jag på nu, haha ;)

Kolla vad jag hittade i arkivet!

Au revior!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0