Oj, senast var i November?

Hej alla fina!


Kom typ just på att jag hade en blogg, haha. Men tänkte skriva lite ibland, det kommer inte bli mycket, så bli inte besvikna om det är usel upd.

Men idag var jag på träning, gick väl hyfsat, sen åkte jag hem duschade, åt och lite sånt, spelade lite monopol med Ruth, och sedan gick vi och köpte godis. Nu har jag precis ätit, och nu kollar jag på Champions League finalen såå jäkla bra, Bayern Munchen är väldigt på idag, fast jag hejar ju på Chelsea såklart! Vilka hejar ni på?

Men nu är halvleken slut, så måste gå, ses kanske imorgon.


Kram Hedvig


What I'm eating right now! (bilden är från förra sommaren, shit vad blond jag var då förresten, jag brukar bli det på sommaren)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0